FBPIXEL
071 36 199 91
€ 0,00(0)
Tijdelijk: Gratis verzenden!

Veelgestelde vragen

Bestellen

1. Ik wil een bestelling plaatsen. Hoe werkt dat?

Plaats artikelen in het winkelwagentje. Als je op het winkelwagentje gaat staan, zie je in een overzicht welke artikelen hierin zijn geplaatst. Door te klikken op de button "Bestellen" ga je naar het bestelproces.

Het bestelproces bestaat uit 3 stappen:

Stap 1. Persoonlijke gegevens
Als je al klant bent dan kun je hier inloggen en worden jouw gegevens zichtbaar, deze kun je eventueel wijzigen waar nodig. Ben je nog geen klant van Humpy? Dan kun je een account aanmaken of bestellen zonder account.

Stap 2. Bezorgwijze
Wil je je bestelling thuis laten bezorgen of ophalen in één van onze winkels? Dat kun je aangeven in deze stap.

Stap 3. Betaalwijze
In deze stap kun je kiezen hoe je je bestelling wilt betalen. Betaal direct via iDeal of creditcard. Wil je liever achteraf betalen? Dat kan via Afterpay.
Ook kun je eventueel een vraag, opmerking of tip toevoegen aan je bestelling.

Als je alles hebt gecontroleerd dan kun je je bestelling plaatsen.

2. Ik heb een vraag over een artikel. Waar kan ik die stellen?

Bij elk artikel staat de optie 'stel een vraag over dit product', hier kun je je vragen kwijt. Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen als je een vraag hebt. Ons telefoonnummer is 071-3619991 en ons e-mailadres is webshop@humpy.nl.

3. Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet. Wat moet ik nu doen?

Als je hulp nodig hebt tijdens het bestellen dan helpen wij je graag! Neem contact met ons op via webshop@humpy.nl

4. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Klopt dit wel?

Je krijgt van ons altijd een automatische bevestiging van de bestelling. Controleer daarom eerst of het e-mailadres juist is. Klopt je e-mailadres? Dan kunnen wij voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.

5. Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan bij Humpy.nl bestellen?

Dat kan! Wij versturen ook naar het buitenland. De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen €6,-. Voor overige landen worden de verzendkosten berekend tijdens het bestellen. Staat het land van bestemming niet tussen de opties? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn.

6. I don’t live in Holland. Is it possible to place an order at Humpy.nl?

Yes, you can! The costs for shipment to Belgium and Germany are only €6,-. The shipping costs for other destinations in Europe will be calculated during ordering process. When your country isn’t part of the options, please contact us. We will check the possibilities for shipment to you.

7. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Dat kan. Zonder opgaaf van reden kan je binnen 24 uur je bestelling nog annuleren, mits nog niet verzonden. Wij zullen dan het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk terugstorten. Wil je de bestelling annuleren? Stuur dan een mail naar webshop@humpy.nl.

Betalen

1. Hoe weet ik of mijn betaling goed is aangekomen?

Als het bestel- en betaalproces succesvol is doorlopen dan ontvang je van ons automatisch een bevestiging van de bestelling. Heb je geen bevestiging gehad? Controleer dan eerst of het e-mailadres juist is, alvorens contact met ons op te nemen.

2. Is het veilig om mijn bestelling te betalen op Humpy.nl?

Ja, dat is veilig. De transacties met iDeal en creditcard worden ‘secure’ afgehandeld. Dit betekent dat de betalingsgegevens die je doorgeeft om de betaling te verrichten volledig zijn afgeschermd. Voor de afhandeling van de transacties maakt Humpy.nl gebruik van de internetkassa van Multisafepay. Ook kun je kiezen voor veilig achteraf betalen met Afterpay

3. Welke betaalmogelijkheden biedt Humpy.nl aan?

Bij Humpy.nl kun je veilig betalen met iDeal, Bancontact/Mistercash, SOFORTbanking, Visa, Mastercard en achteraf betalen met Afterpay.

4. Kun je ook achteraf betalen bij Humpy.nl?

Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling achteraf te betalen met Afterpay, de kosten voor de diensten van AfterPay zijn €1,50. AfterPay voert voor Humpy het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Of dat je een betaaloverzicht van Afterpay via de Afterpay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties en e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaarstaat.

Je kunt bij Humpy betalen met AfterPay tot een bedrag van €175,00 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kan je bestellen tot een bedrag van €350,00. Bij het gebruik van AfterPay ga je akkoord met de betalingsvoorwaarden van AfterPay.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Levering

1. Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Na ontvangst van de bestelling en betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd. Wij streven ernaar om de bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag te versturen. Hoe snel je bestelling de deur uitgaat, is afhankelijk van verschillende factoren.

  • Zijn de bestelde artikelen op voorraad in ons magazijn? Dan wordt je bestelling dezelfde werkdag verstuurd.
  • Moet(en) één of meerdere artikelen uit een ander filiaal komen? Dan kan het zijn dat je bestelling de eerst volgende werkdag verstuurd wordt.
  • Bestel je tijdens de sale-periode? Dan kan het zijn dat je bestelling wegens drukte wat later verstuurd wordt.

Nadat wij jouw bestelling hebben overgedragen aan DPD, gelden de volgende levertijden:

Nederland: bezorgd binnen 1 tot 2 dagen
Europa: bezorgd binnen 2 tot 5 dagen 

Je ontvangt van ons altijd een mailtje zodra jouw bestelling verzonden is. Hierin staat ook het pakketnummer waarmee je jouw pakketje kunt volgen via www.dpd.nl. Haal je jouw bestelling af in één van onze winkels? Dan ontvang je een mailtje met de datum wanneer jouw bestelling klaarligt in het filiaal naar keuze.

2. Hoeveel verzendkosten worden er berekend?

Per bestelling, binnen Nederland, berekenen wij €3,95 handeling- en verzendkosten. De kosten voor verzending naar België en Duitsland bedragen €6,-. Voor verzending naar overige landen, worden de verzendkosten tijdens het bestellen berekend. Je kunt je bestelling ook kosteloos afhalen in één van onze winkels in Katwijk of Noordwijk.

3. Mijn pakket is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Als jouw pakket beschadigd wordt aangeboden door de chauffeur van DPD dan raden wij aan om het volgende te doen:

  • Als het pakket zodanig beschadigd is dat je het vermoeden hebt dat er iets mis is gegaan, kun je het pakket ook weigeren.
  • Je kunt de inhoud van het pakket bekijken samen met de chauffeur, als alle bestelde artikelen nog in het pakket zitten dan kun je het pakket aannemen. Laat een aantekening van beschadiging maken door de chauffeur zodat de beschadiging wel geregistreerd staat mocht er toch iets niet goed zijn.
  • Heb je het pakket al aangenomen? Controleer dan direct of alle bestelde artikelen aanwezig zijn. Is dit niet het geval? Maak een foto van de verpakking en neem direct contact met ons op via webshop@humpy.nl.
  • Bewaar de verpakking ten alle tijden. In ieder geval tot er een eventuele oplossing is gekomen of het onderzoek bij DPD is afgerond.

Ruilen en retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een artikel niet aan je verwachtingen voldoen of is het niet de juiste maat, dan kan het artikel geruild of geretourneerd worden.

Na ontvangst van het artikel, zullen wij het geld terugstorten of je factuur bij Afterpay aanpassen. De artikelen moeten uiterlijk binnen veertien (14) werkdagen na ontvangst van de bestelling op het bezorgadres, aan ons geretourneerd zijn. Kijk hier wat onze retourvoorwaarden zijn.

 

2. Artikelen gekocht met korting, mogen deze ook teruggestuurd worden?

Ja, artikelen gekocht met korting mogen teruggestuurd worden, mits de retourzending voldoet aan onze retourvoorwaarden.

 

3. Moet ik zelf de verzendkosten betalen voor mijn retourpakketje?

Retourkosten zijn inderdaad voor rekening van de klant. Uitzondering hierop is een gegronde klacht. Wanneer je een retourzending met klacht hebt gestuurd, en de klacht wordt gegrond verklaard, dan crediteert Humpy.nl de retourkosten.

4. Krijg ik mijn geld terug?

Ja, bij Humpy.nl krijg je altijd je geld terug als je een artikel, volgens onze retourvoorwaarden, hebt teruggestuurd. Kijk hier wat onze retourvoorwaarden zijn.

Klachten

1. Waar kan ik terecht met vragen en klachten?

Vervelend dat je een klacht hebt. Voor klachten kun je contact met ons opnemen via webshop@humpy.nl of door ons contactformulier in te vullen.

2. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat nu?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem contact met ons op via webshop@humpy.nl of 071-3619991 en dan zullen we ervoor zorgen dat het juiste artikel alsnog bij je terecht komt.

3. Ik heb een klacht over een artikel, wat moet ik doen?

Heb je een klacht over een artikel? Maak dan een foto van de klacht en stuur deze, samen met jouw gegevens, op naar webshop@humpy.nl. Wij beoordelen de klacht en zullen een passende oplossing proberen te vinden.

Overig

1. Ik heb een cadeaubon van Humpy. Kan ik deze ook op de webshop gebruiken?

De cadeaubonnen afkomstig uit één van onze winkels kunnen niet direct op de webshop ingeleverd worden. Neem contact met ons op via webshop@humpy.nl en wij zullen de cadeaubon omzetten naar een kortingscode voor onze webshop.

2. Hoe kan ik sparen voor korting?

Bij Humpy spaar je makkelijk voor korting. Wij maken gebruik van een puntensysteem.

 Hoe spaar ik voor korting?

    • Bij elke euro die je bij ons besteedt, zowel online als in onze winkels, ontvang je een spaarpunt
    • Bij 125 spaarpunten heb je recht op een korting van €5,- (of een veelvoud hiervan, afhankelijk van het aantal gespaarde punten)
    • Twee maal per jaar worden de spaarpunten uitgekeerd in waardecheques

Als je punten over hebt (dus nog minder 125 punten) dan worden deze meegenomen voor de volgende waardecheque.

Voorwaarden

    • Bij elke bestede euro aan kleding, schoenen en accessoires ontvang je één spaarpunt.
    • Over afgeprijsde artikelen of andere acties/kortingen, ontvang je geen spaarpunten.
    • Over de verzend- en administratiekosten ontvang je geen spaarpunten.
    • De spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contanten.

3. Waar kan ik mijn spaarsaldo bekijken?

Jouw saldo kun je gemakkelijk bekijken in jouw account op Humpy.nl, opvragen in de winkel of bekijken op de kassabon.

4. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Humpy.nl zal persoonsgegevens nimmer aan derden ter beschikking stellen. Persoonsgegevens worden gebruikt voor het realiseren van de overeenkomst en eventuele marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie.

5. Ik heb een bestelling geplaatst en nu zijn deze artikelen afgeprijsd. Heb ik recht op verrekening?

Je hebt helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als er artikelen binnen een korte tijd na de bestelling worden afgeprijsd.