Veelgestelde vragen

  • Bestellen
    • 1. Ik wil een bestelling plaatsen. Hoe werkt dat?

      Plaats artikelen in het winkelwagentje. Als je op het winkelwagentje gaat staan, zie je in een overzicht welke artikelen hierin zijn geplaatst. Door te klikken op de button "Bestellen" ga je naar het bestelproces.

      Het bestelproces bestaat uit 3 stappen:

      Stap 1. Persoonlijke gegevens
      Als je al klant bent dan kun je hier inloggen en worden jouw gegevens zichtbaar, deze kun je eventueel wijzigen waar nodig. Ben je nog geen klant van Humpy? Dan kun je een account aanmaken of bestellen zonder account.

      Stap 2. Bezorgwijze
      Wil je je bestelling thuis laten bezorgen of ophalen in één van onze winkels? Dat kun je aangeven in deze stap.

      Stap 3. Betaalwijze
      In deze stap kun je kiezen hoe je je bestelling wilt betalen. Betaal direct via iDeal of creditcard. Wil je liever achteraf betalen? Dat kan via Riverty (voorheen Afterpay).
      Ook kun je eventueel een vraag, opmerking of tip toevoegen aan je bestelling.

      Als je alles hebt gecontroleerd dan kun je je bestelling plaatsen.

    • 2. Ik heb een vraag over een artikel. Waar kan ik die stellen?

      Bij elk artikel staat de optie 'stel een vraag over dit product', hier kun je je vragen kwijt. Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen als je een vraag hebt. Ons telefoonnummer is 071-3619991 en ons e-mailadres is klantenservice@humpy.nl.

    • 3. Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet. Wat moet ik nu doen?

      Als je hulp nodig hebt tijdens het bestellen dan helpen wij je graag! Neem contact met ons op via klantenservice@humpy.nl 

    • 4. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Klopt dit wel?

      Je krijgt van ons altijd een automatische bevestiging van de bestelling. Controleer daarom eerst of het e-mailadres juist is. Klopt je e-mailadres? Dan kunnen wij voor je uitzoeken wat er mis is gegaan.

    • 5. Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan bij Humpy.nl bestellen?

      Dat kan! Wij versturen ook naar het buitenland. De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen €6,-. Voor overige landen worden de verzendkosten berekend tijdens het bestellen. Staat het land van bestemming niet tussen de opties? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn.

    • 6. I don’t live in Holland. Is it possible to place an order at Humpy.nl?

      Yes, you can! The costs for shipment to Belgium and Germany are only €6,-. The shipping costs for other destinations in Europe will be calculated during ordering process. When your country isn’t part of the options, please contact us. We will check the possibilities for shipment to you.

    • 7. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

      Dat kan. Zonder opgaaf van reden kan je binnen 24 uur je bestelling nog annuleren, mits nog niet verzonden. Wij zullen dan het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk terugstorten. Wil je de bestelling annuleren? Stuur dan een mail naar klantenservice@humpy.nl.

  • Betalen
    • 1. Hoe weet ik of mijn betaling goed is aangekomen?

      Als het bestel- en betaalproces succesvol is doorlopen dan ontvang je van ons automatisch een bevestiging van de bestelling. Heb je geen bevestiging gehad? Controleer dan eerst of het e-mailadres juist is, alvorens contact met ons op te nemen.

    • 2. Is het veilig om mijn bestelling te betalen op Humpy.nl?

      Ja, dat is veilig. De transacties met iDeal en creditcard worden ‘secure’ afgehandeld. Dit betekent dat de betalingsgegevens die je doorgeeft om de betaling te verrichten volledig zijn afgeschermd. Voor de afhandeling van de transacties maakt Humpy.nl gebruik van de internetkassa van Multisafepay. Ook kun je kiezen voor veilig achteraf betalen met Riverty (voorgaand bekend als Afterpay)

    • 3. Welke betaalmogelijkheden biedt Humpy.nl aan?

      Bij Humpy.nl kun je veilig betalen met iDeal, Bancontact/Mistercash, SOFORTbanking, Visa, Mastercard en achteraf betalen met Riverty (voorgaand bekend als Afterpay)

    • 4. Kun je ook achteraf betalen bij Humpy.nl?

      Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling achteraf te betalen met Riverty (voorgaand bekend als Afterpay), de kosten voor de diensten van Riverty zijn €1,50. Riverty voert voor Humpy het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Of dat je een betaaloverzicht van Riverty via de Riverty App kunt inzien en betalen. Met de Riverty App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving 'Mijn Riverty' kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via push notificaties en e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaarstaat.

      Je kunt bij Humpy betalen met Riverty tot een bedrag van €175,00 als je voor de eerste keer betaalt via Riverty. Ben je al bekend bij Riverty dan kan je bestellen tot een bedrag van €350,00. Bij het gebruik van Riverty ga je akkoord met de betalingsvoorwaarden van Riverty.

      Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

      Je kunt bij vragen altijd contact met Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Riverty website.

  • Levering
    • 1. Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

      Na ontvangst van de bestelling en betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd. Wij streven ernaar om de bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag te versturen. Hoe snel je bestelling de deur uitgaat, is afhankelijk van verschillende factoren.

      • Zijn de bestelde artikelen op voorraad in ons magazijn? Dan wordt je bestelling dezelfde werkdag verstuurd.
      • Moet(en) één of meerdere artikelen uit een ander filiaal komen? Dan kan het zijn dat je bestelling de eerst volgende werkdag verstuurd wordt.
      • Bestel je tijdens de sale-periode? Dan kan het zijn dat je bestelling wegens drukte wat later verstuurd wordt.

      Nadat wij jouw bestelling hebben overgedragen aan DPD, gelden de volgende levertijden:

      Nederland: bezorgd binnen 1 tot 2 dagen
      Europa: bezorgd binnen 2 tot 5 dagen 

      Je ontvangt van ons altijd een mailtje zodra jouw bestelling verzonden is. Hierin staat ook het pakketnummer waarmee je jouw pakketje kunt volgen via www.dpd.nl. Haal je jouw bestelling af in één van onze winkels? Dan ontvang je een mailtje met de datum wanneer jouw bestelling klaarligt in het filiaal naar keuze.

    • 2. Hoeveel verzendkosten worden er berekend?

      Per bestelling, binnen Nederland, berekenen wij €3,95 handeling- en verzendkosten. De kosten voor verzending naar België en Duitsland bedragen €6,-. Voor verzending naar overige landen, worden de verzendkosten tijdens het bestellen berekend. Je kunt je bestelling ook kosteloos afhalen in één van onze winkels in Katwijk of Noordwijk.

    • 3. Mijn pakket is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

      Als jouw pakket beschadigd wordt aangeboden door de chauffeur van DPD dan raden wij aan om het volgende te doen:

      • Als het pakket zodanig beschadigd is dat je het vermoeden hebt dat er iets mis is gegaan, kun je het pakket ook weigeren.
      • Je kunt de inhoud van het pakket bekijken samen met de chauffeur, als alle bestelde artikelen nog in het pakket zitten dan kun je het pakket aannemen. Laat een aantekening van beschadiging maken door de chauffeur zodat de beschadiging wel geregistreerd staat mocht er toch iets niet goed zijn.
      • Heb je het pakket al aangenomen? Controleer dan direct of alle bestelde artikelen aanwezig zijn. Is dit niet het geval? Maak een foto van de verpakking en neem direct contact met ons op via klantenservice@humpy.nl.
      • Bewaar de verpakking ten alle tijden. In ieder geval tot er een eventuele oplossing is gekomen of het onderzoek bij DPD is afgerond.
  • Klachten
  • Overig
    • 1. Ik heb een cadeaubon van Humpy. Kan ik deze ook op de webshop gebruiken?

      De cadeaubonnen afkomstig uit één van onze winkels kunnen niet direct op de webshop ingeleverd worden. Neem contact met ons op via webshop@humpy.nl en wij zullen de cadeaubon omzetten naar een kortingscode voor onze webshop.

    • 2. Hoe kan ik sparen voor korting?

      Bij Humpy spaar je makkelijk voor korting. Wij maken gebruik van een puntensysteem.

       Hoe spaar ik voor korting?

        • Bij elke euro die je bij ons besteedt, zowel online als in onze winkels, ontvang je een spaarpunt
        • Bij 125 spaarpunten heb je recht op een korting van €5,- (of een veelvoud hiervan, afhankelijk van het aantal gespaarde punten)
        • Twee maal per jaar worden de spaarpunten uitgekeerd in waardecheques

      Als je punten over hebt (dus nog minder 125 punten) dan worden deze meegenomen voor de volgende waardecheque.

      Voorwaarden

        • Bij elke bestede euro aan kleding, schoenen en accessoires ontvang je één spaarpunt.
        • Over afgeprijsde artikelen of andere acties/kortingen, ontvang je geen spaarpunten.
        • Over de verzend- en administratiekosten ontvang je geen spaarpunten.
        • De spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contanten.
    • 3. Waar kan ik mijn spaarsaldo bekijken?

      Jouw saldo kun je gemakkelijk bekijken in jouw account op Humpy.nl, opvragen in de winkel of bekijken op de kassabon.

    • 4. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

      Humpy.nl zal persoonsgegevens nimmer aan derden ter beschikking stellen. Persoonsgegevens worden gebruikt voor het realiseren van de overeenkomst en eventuele marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie.

    • 5. Ik heb een bestelling geplaatst en nu zijn deze artikelen afgeprijsd. Heb ik recht op verrekening?

      Je hebt helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als er artikelen binnen een korte tijd na de bestelling worden afgeprijsd.

  • Ruilen en retourneren

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Logo